Jag fick med galgar!

Upplagt: 2013-11-21 Kl. 15:34:00 · Kategori: Inköp ·
Åh, ett paket. Till mig? Yes! 
 
Men OMG Elin, man måste visa vad man köpt. Hallå, dålig bloggerska du är. Ska stämma dig. Såhär gör man bara inte, det är oförlåtligt!
 
Ta det lugnt, ta det lugnt. Jag ska inte vara sämre än alla andra. Här har ni, EN BH SOM PASSAR. Det var på tiden. Har kvar alla mina gamla bh'ar. Varför? Vet inte. Så när jag säger till mamma "jag måste ha en ny bh" får jag alltid svaret "MEN DU HAR JU REDAN SÅ MÅNGA!!". Så nu har jag slängt alla gamla. Har två kvar, inklusive denna. Hittas HÄR för 129:-. Färgen heter Pink Dogwood. Haha, fräscht.
 
Favorittrosor, har redan hundratals hemma! Denna "designen" med batman hade kommit in igen. Tänk er lixom att ni har mens. Och så står ni och ska stoppa in en tampong. Då kan ni stå och skrika TO THE BATCAVE med en anledning. Worth it. Men funkar lika bra att skrika det om ni ska ligga med någon. Ni fattar grejen. Finns HÄR för 49:- eller 3 för 129:-.
 
"Men vad är det där vita på bilden då?". Det ska jag förklara för er. Det är en påsekuvertgrej som låg inne i paketet. För att innehållet är ömtåligt.
 
För där i låg en ögonskugga! I färgen White, vit alltså. Alla vita ögonskuggor jag har sen tidigare har i princip noll pigment. Så hoppas denna är bättre. Det måste den vara.
 
OCH SÅG NI ATT JAG FICK MED FUCKING GALGAR TILL UNDERKLÄDERNA!? Varför i hela friden skickar man med GALGAR?! Man hänger ju inte upp sina underkläder i garderoben!? 
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: