Ofräscha, gamla parfymer

Upplagt: 2013-11-14 Kl. 13:58:00 · Kategori: Hair · Nails · Face · Beauty ·
Dags att gå igenom dom parfymerna som mest ligger i en låda och samlar damm men som jag ändå inte vill slänga! Trots att dom nästan är slut, inte har någon kork och är allmänt äckliga. Let's go.
 

1. ÖoB ??? / Ingen aning om vad det är för märke, vet bara att jag köpte den på ÖoB för typ 40 spänn. Luktar godis, verkligen GODIS! Jättesött. Därför jag köpte den. Win.
 
2. H&M - Body splash / Luktar sjukt gott. Använder den till att spraya på mina kläder faktiskt, för att dom ska lukta gott. Använder den dock inte så mycket längre, men den är ändå en favorit...
 
3. Ica Supermarket ??? /  Råkade köpa den utan att lukta på den. Insåg sen att det var en killparfym. Men den stod på en reahylla för 50 spänn så gör inte så mycket! Ändå använt halva, haha... Men mest till att spraya lite i rummet så det luktar gott, eller på någon kudde då och då... Lagom creepy.
 
4. Escada - Cherry in the air / Använde den all the time i somras. Men ärligt talat. Luktar sjukt sliskigt! Inte gott sött, utan huvudvärks sött. Tror jag tappade luktsinnet under sommarlovet. Måste varit därför jag använde den. Fick många komplimanger dock. En kvinna kom fram inne på H&M och sa att jag luktade väldigt gott. Hon måste också varit utan luktsinne.
 

5. Magic Girl - Rusta / Köpte på mig typ 10 parfymer från Rusta med en kompis när jag gick i sjuan. Denna var bland dom. Sen hittade jag denna igen i somras där och köpte den, roligt att ha. Fast den luktar mest tvål.
 
6. Britney Spears - Hidden Fantasy / Fick den när jag gick i 6an. Snacka om att vara sparsam då? Nu tar mina parfymer slut titt som tätt. Den luktar väldigt gott, vet inte varför jag inte använder den. Så den har hängt med sen dess. Min första parfym lixom, litet minne.
 
7. Playboy parfym / Haha, fick den av några kompisar när jag fyllde 15. Luktar inte speciellt gott, men roligt att ha!
 
8. Vanilla Blues - Rusta / En av dom Rusta parfymerna jag köpte i sjuan som inte tagit slut än. Köpte två då, men gav bort den andra. But this one is still going strong.
Kommentarer
Postat av: Addi

fin blogg<3 btw har en frågestund! fråga på vad du vill;)

2013-11-14 · 14:23:46
URL: http://Adrianes.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: