This night is a good night

Upplagt: 2013-11-14 Kl. 23:57:01 · Kategori: What I'm doing ·
Att äta "rätt" nu ikväll gick ju åt helvette. Men tror jag höll mig mellan 1-2000 kcal, så inte några 3-4000 i alla fall. Ingen motivation ALLS.
 
Men idag har jag städat upp resten på rummet, dammsugit och våttorkat golvet! Och bärde upp ett gigantiskt soffbord som stått på nedervåningen ihopmonterat hur länge som helst. Det var skittungt och fastnade i mitten av trappan när man skulle svänga 90 grader! But I made it. Like a superwoman.
 
Sen duschade jag för första gången på flera dagar. UNDERBART! Smörjde in mig, och sen BYTTE JAG LAKAN I SÄNGEN! Så inatt kommer jag sova som en prinsessa med nystädat rum, nydsuchad, rakade ben, insmord kropp och nya fräscha lakan!
 
Och inte nog med det. Jag har gjort en hel sida med uppgifter om FN. Alltså börjat på sista kursen i Samhäll. Trots att jag inte behövde! Så jäkla nöjd.
 
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: