Paket från Bubbleroom

Upplagt: 2013-10-27 Kl. 22:05:00 · Kategori: Inköp ·
Var precis iväg och hämtade ut ett paket från Bubbleroom som jag beställde för ungefär exakt en vecka sen! Beställde två par lösögonfransar och bara dom fick en gigantisk låda inne i pås-paketet. Safety first.
 
Men sen blir man så jäkla arg(!!) när man får hem saker i en annan storlek än man beställt. Hallå, kolla varorna innan ni skickar iväg dom? Denna gången var det ett par vita jeggins med guldiga nitar på. På påsen så var det rätt storlek men byxorna i påsen var en storlek mindre. Ovärt. Och sen nu efter jag beställde dom så har priset sjunkit från 349 till 175 spänn?! MEN TACK SÅ HIMLA MYCKET.
 
Den gula tröjan sjönk också i pris efter att jag beställde den. Från 207 till 130 svenska riksdaler. Jävla cp pksdpfkoefpkf.
 
Länkar above om ni inte riktigt förstod det. Och ja, otroligt roligt att köpa en body som ska pressa in alla skavanker. När jag tog upp den ur förpackningen så var den som en xxxxs. Men då håller den ju in en del kanske. Vi får helt enkelt se.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: