Parfymer jag använder

Upplagt: 2013-11-13 Kl. 18:32:58 · Kategori: Hair · Nails · Face · Beauty ·
Städade upp på mitt sminkbord. Det behövdes. Var puder och damm över hela glasskivan, jävligt äcklig.
Men fick även organiserat mina parfymer och grejer. Även om hälften hamnade i en låda. Ni vet såna som flaskorna är äckliga på, saknar kork och är i princip slut? Ska visa er dom i ett annat inlägg.
 
För nu tänkte jag visa er vilka parfymer jag använder och som får synas!
 
 
 Juicy Couture - Viva La Juicy La fleur /  Lätt och blommig. Ingen favorit, men älskar flaskan så den får stå framme!
 
 
 Beyonce - Heat Rush / Älskar!! Fruktig och luktar underbart. Haft hundratals såna här med 100ml. Men slutat använda den eftersom lukten försvinner efter någon timme, även om man tillochmed sprayar på kläderna... Så har en 30ml kvar att använda lite på handlederna innan jag ska gå och lägga mig eller liknande! Är en EdT, borde göras som en EdP så den håller all day long.
 
 
 Juicy Couture - Juicy Couture / Den jag använder mest just nu! Luktar fräscht, citrus lixom! Fast ändå inte, den har melon med bland "noterna" vilket gjorde att jag köpte den! Och beställde via nätet, så var en chansning som gick hem. Har den i 100ml och en 30ml som jag kan ha med i handväskan! Lovely.
 
 
 Juicy Couture - Couture La La / Blommig och tjejig! Använt den lite till och från, gillar den mer och mer. Ganska stark doft som sitter kvar!
 
 
 Juicy Couture - Viva La Juicy Noir / Tyngre doft. Luktar typ hallon! Men den sitter inte kvar länge alls. Använder den inte så mycket, men fräck flaska! Ser lite ut som metall innanför det rosa glaset. That's cool.
 
 
 Christina Aguilera - Red Sin / En av favoriterna. Luktar sött, det gillar jag! Den försvinner ganska snabbt, men använt den en del ändå. What to do lixom!
Kommentarer
Postat av: Therese / ponnyryttare

roligt inlägg! har med christina aguileras red sin! :)

2013-11-13 · 19:13:53
Postat av: Sanna mentzer

Haha, gillar du juicy couture eller ;)

2013-11-14 · 19:41:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: