Gratis bloggdesign

Upplagt: 2013-10-26 Kl. 17:10:00 · Kategori: Bloggdesign ·
Då var det dags att sätta igång med gratis bloggdesigner igen eftersom det är rätt eftertraktat till och från!
Ett krav till att få en gratis bloggdesign är att din blogg ska ha varit aktiv i minst 3 månader. Vill inte sitta och göra bloggdesigner till bloggar som varit aktiva i sisådär 3 dagar för att sen raderas 5 dagar efter. Ni förstår nog varför!
 
En beställning på bloggdesign skickas till [email protected], och det jag vill att du skickar med i mejlet är:
Flera högupplösta bilder. Hellre för många än för få, så jag kan välja ut dem jag tycker passar bäst.
Färgtema.
Bloggadress.
Text i headern.
Inspriationskälla? Om du sett någon snygg bloggdesign och vill ha något i den stilen.
Egna idéer och önskemål.
 
Sen kan du självklart bara skicka bilder och att jag får fria händer till att skapa en design!
Designen kodar jag i en extern blogg där du får gå in och titta på den. Sen får du själv välja om jag ska sätta in den åt dig eller om du vill ha koderna skickade via mejl.
 
Hela designer gör jag endast åt blogg.se bloggar. Headers gör jag åt vilken bloggportal som helst, men skicka då med det måttet du vill ha på din header.
 
Enda kravet vid hel design är att jag får ha en liten bildlänk längst ner i menyn till min blogg (den ni ser i menyn här till vänster). Och vid beställning av endast header så har jag en liten text i ett hörn att det är jag som gjort den.  
 
Vi hörs!
 
 
För att kolla in designer jag gjort tidigare så kan du klicka dig in HÄR.
Kommentarer
Postat av: Ellen

Har skickat ett mejl! Du är så duktig ju!

2013-11-09 · 16:56:01
URL: http://ellentalus.blogg.se/
Postat av: Vickan

Har mejlat dig :)

2013-11-11 · 20:17:23
URL: http://victoriashastar.blogg.se
Postat av: Cornelia

Hej;) gör du fortfarande bloggdesigner? :)

Svar: Ja, bara att mejla! :)
elinprivate.blogg.se

2013-11-12 · 16:46:37
URL: http://drezzyrryttaren.blogg.se
Postat av: My olovsson

Hej, jag såg texten att du gjorde till en blogg som hat varit krock i 3 månader, men skulle du vela vara så bäst och kanske göra en! För jag håller på att försöka fixa till allting med den, designen sitter kvar över hela 1 år, jag blir jätteglad och jag skickar ett mail till dig också :)

2013-11-13 · 13:27:31
URL: http://falkonn.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: