I'm addicted to sugar

Upplagt: 2013-11-11 Kl. 14:37:00 · Kategori: What I'm doing ·
Vaknade nu. Okej nä. Det gjorde jag inte. Vaknade vid klockan 6. Sen somnade jag om. Väcktes vid 9. Låg kvar och halvsov till nu. Så vaknade i princip nu. Eller ja. Gick upp nu.
 
I ALLA FALL! Idag ska jag åka och slänga allt skräp jag har på mitt rum. Med moppen. Det blir intressant hur jag ska få med mig allt. Och där återvinningsstationen är finns även en liten lågprisbutik (som ÖoB och Rusta ni vet, fast är något annat företag och dom har bara 1 affär) som dom säljer billiga chips i. Så ja. Blir nog en chipspåse som hänger med hem.
Måndagslyx?
Kommentarer
Postat av: Nora Bååth

Sista bloggen har ny lyfts fram, var det din kanske?
Riktigt härlig blogg du har i allfall, gillar headern skarpt :)

2013-11-11 · 17:12:31
URL: http://norabaath.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: