Måndagar nio till tolv

Upplagt: 2013-11-12 Kl. 12:18:00 · Kategori: What I'm doing ·
Varit på möte idag. Stressig morgon när mitt alarm inte ringde och jag kollade på klockan en timme efter det borde ringt. PANIK. Men jag hann sminka mig. Och klä på mig. Och fixa håret. Och åka dit. No problemas.
 
Vi kom fram till att dom ska kolla efter praktik. Och att jag ska gå till skolan på måndagar, 09-12, och plugga samhällskunskap. Så jag blir klar med den kursen. Känns okej.
 
Men nu är det bara tisdag. Och jag har inga måsten för resten av veckan. Så vad fan ska jag göra nu?
Kommentarer
Postat av: Mirra - NH och Hoppryttare

Hej!
Jag har nyss börjat rida en ny ponny och jag skulle bli så himla glad om du ställde en eller fler frågor om henne i detta inlägget:
http://mirramarika.blogg.se/2013/november/sternbergs-sweetheart.html#comment
Du får en länk om du skriver mer än 5 frågor :)
Ha en bra dag och hoppas du inte tog illa upp för kommentaren :)

2013-11-12 · 13:09:20
URL: http://mirramarika.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: