Mer paket

Upplagt: 2013-11-22 Kl. 16:30:42 · Kategori: Inköp ·
Ikväll är det mamma vi ska fira för hon fyller år, men det är jag som får paket! I like it.
 
Ett stort paket... När jag skulle hämta ut det så var det på ett annat ställe än det "vanliga". Och killen jag hämtade ut det hos bara gav mig det, ingen koll på något legg eller liknande. Bra mycket kontroll på allt.
 
Fler VS body mists, woho... Men! Dessa luktar gott. Dom luktar godis och sött alla tre, lite sliskigt. Men inte lika sliskigt som Pear Glace och Hello Darling. Så det är gött! Har en Mango Temptation body butter sen tidigare, så nu kan jag använda dom ihop. Fresh! 
 
Och så en ny parfym! Lady Million EdP 50ml från Paco Rabanne. Aldrig luktat på innan. Gillar att köpa en hem lite random parfymer som jag bara ska testa. (Alla Juicy Couture parfymer har jag också köpt utan att ha luktat på innan!) Och först när jag sprayade på den så tyckte jag den luktade väldigt mycket... Parfym? Ni vet standard parfymlukten. Den som inte luktar så gott.
 
Men efter ett tag så börjar den lukta sjukt jävla awesome! Kan inte sluta lukta på mina handleder nu. Men den verkar försvinna ganska snabbt, vilket är synd... Men ja, lite tyngre doft, and I'm loving it!
 
Sist och minst. En dålig bild på en vattenfast mascara från YSL. Hört att den ska vara bra, så vi kan ju hoppas på det! 
 
That's it for this time. Jag är skitnöjd! Och utöver det så blir det tacos ikväll när vi ska fira madre, ingen dålig dag alls!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: