Skolsnack

Upplagt: 2013-11-07 Kl. 13:04:00 · Kategori: Allmänt ·
Fick en längre kommentar om att jag ska hoppa av IM.
Ser ni inte vad det står kan ni läsa den i original format HÄR.
 
Och för det första blir jag så sjukt rörd över att folk faktiskt bryr sig och tar sig tid till att kommentera. Det är så sjukt fint...
 
Och sen så förstår jag vad personen skriver, och jag är så sjukt förvirrad om allt. Skulle på möte med min skolvägledare idag, men det skjöts upp till imorgon. Ska prata med henne och se vad det finns för möjligheter. Men taxichaufför står högt på min "vad jag vill bli" lista, och där behövs bara en taxiutbildning/taxikort.
 
Så nu tar vi det lugnt och ser vad som sägs imorgon! Jag är nervös...
 
 
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: