A skinny body, please

Upplagt: 2013-11-11 Kl. 21:54:55 · Kategori: VIKT-igt ·
Imorgon har jag tänkt börja. New Life, new body. Ska hålla mig under 1000 kcal om dagen. Det måste jag klara. Vill verkligen detta.
 
Kommer skriva lite här om hur det går, vad jag äter osv. Och sen ska jag börja väga mig varje vecka. Så imorgon bitti väger jag mig, vilket kommer bli min startvikt. Och mitt första delmål är -10 kg. Så jag kommer alltså inte skriva ut min vikt här, utan hålla mig till 10 kg. (Exempel: Går jag ner 1 kg första veckan så är resterande vikt 9 kg.) Ni förstår nog!
 
Let's go!
 
 
 
 
 
 
Eat for energy - Not for comfort.
Kommentarer
Postat av: Sara

Du e perfekt o vacker så som du är :*

2013-11-12 · 08:14:51
URL: http://sara-camilla.blogspot.com
Postat av: Emily Broman

Oavsett hur deprimerad man är, är inte rätt sätt att gå, att ta ut det på kroppen. "bara jag blir smal blir jag lycklig" - jag har också tänkt så. Man orkar inte bli frisk när man inte får i sig energi. Ta hand om dig, långsiktigt. Svält gör ingen nytta för dig, lovar.

Svar: ♥♥
elinprivate.blogg.se

2013-11-19 · 15:47:03
URL: http://emilybromans.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: